browser icon
You are using an insecure version of your web browser. Please update your browser!
Using an outdated browser makes your computer unsafe. For a safer, faster, more enjoyable user experience, please update your browser today or try a newer browser.

Планетарна втулка Rohloff Speedhub – ставимо ремінь Carbon Drive CDX

Posted by on 14 Січня 2018

Carbon Drive CDX після установки

( Адаптую Rohloff під ремінь Carbon Drive, а також ріжемо раму )
Після катання на планетарці Rohloff у мене виникло непереборне бажання спробувати перейти на ремінь.
Це відносно екзотичний тип приводу, який я жодного разу не мацав в живу, лише раз бачив в магазині. Але начитавшись що всі продвинуті веломандрівники визнають лише Rohloff + Carbon drive – вирішив і собі спробувати, чим я гірший за них?!

 

 Із явних переваг я начебто отримаю :
– не треба змащувати ланцюг
– забуду за миття / чистку
– можна їздити по снігу, калюжам, болоті не переймаючись.
– майже тихий хід, без клацання ланок одна об одну.
– довговічність і надзвичайна надійність (що бажано перевірити, звісно)
– Здоровий інтерес та здивування оточуючих 🙂

 

Із нюансів:
– Дорого
– Треба знайти спец. адаптер (тільки для Rohloff втулок)
– Треба різати раму, якщо вона не пристосована під ремінь.

 

Через свою екзотичність, переробка не з дешевих. Потрібно мати передню шестерню, задню, та сам ремінь. Кожна із цих деталей коштує біля 50₴ нова. Але можна пошукати на Ebay б/у-шні.
Щодо адаптації під ремінь моєї втулки. Rohloff офіційно не дозволяє самому встановлювати шестерню, треба відправляти колесо на завод (як і для більшості інших, наче не складних операцій – і це явно один із неофіційних способів здирання грошей). Мало того! Ви можете без проблем купити задню шестерню в будь якому Європейському інтернет-магазині, але ви її не поставите на колесо без спеціального адаптера. Хитрий хід від Rohloff – адже адаптер окремо не продається! Можна спробувати його виточити, якщо знати всі розміри і мати друга-токаря, але це мало реально.
Благо є барахолка Ebay, де я зміг виловити Б/У-шну шестерню разом із адаптером.

Розрізаємо велосипедну раму

Ще одна проблема. Ремінь цільний і його не можливо як ланцюг тимчасово роз’єднати, тому в рамі має бути спеціальний проріз.
Зробити даний проріз не просто, але можливо. Саме цим і займемося. Сів за Комп’ютер та намалював деталь. Розміри прикинув по своїй рамі. Ось моє креслення і 3D модель.
Далі біжимо в Сільпо, купляємо шоколадку Roshen, та несемо разом із дюралевою заготовкою до токаря.
В результаті отримаємо таку штуку:

Заготовка відразу після обробки

Розрізаємо болгаркою на 3 частини

Запресовуємо із клеєм у раму. Та робимо отвори під болти.

Яку розрізаємо на на три частини та підганяємо терпугом по місцю. Далі впресовуємо / клеємо / варимо (бажане підкреслити) деталь в раму, свердлимо отвори під болти та фарбуємо. В результаті вийде щось таке:

Деталь перед фарбуванням

Після фарбування і складання ремінної трансмісії

Після установки всієї трансмісії мій Ендорфін зажив новим щасливим життям.  Щойно катнув 50 км. до дачі, поки лише позитивні емоції!
Дякую за увагу, далі буде!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.